Garść podpowiedzi dla naszych klientów
Jak szybko i sprawnie podpisać umowy z Wodociągiem
Jak szybko i sprawnie podpisać umowy z Wodociągiem
Kupiłeś mieszkanie w naszym mieście? Odziedziczyłeś dom w Markach? Prawdopodobnie niedługo staniesz się naszym klientem. Zapraszamy Cię do naszego Biura Obsługi Klienta przy ul. Żeromskiego 30, by dopełnić niezbędnych formalności.
Czasem niestety zdarza się, że nie masz przy sobie wszystkich niezbędnych dokumentów, by zawrzeć umowę/y: na dostarczanie wody i/lub na odbiór ścieków. W tym wpisie podpowiemy Ci, co zabrać ze sobą, by operacja w naszym biurze trwała około 15 minut.
- Weź ze sobą dokument potwierdzający tytuł prawny do danej nieruchomości (np. akt notarialny) – to podstawa
- Jeśli jest zamontowany wodomierz (tę informację uzyskasz od sprzedającego):
zabierz ze sobą protokół przekazania wodomierza (możesz go pobrać z naszej strony internetowej LINK). W tym dokumencie muszą się znaleźć:
- data spisania protokołu,
- numer wodomierza,
- stan wodomierza na dzień jego przejęcia
- podpisy poprzedniego i obecnego właściciela.
Uwaga! Czasami klienci, którzy kupili nieruchomość na rynku pierwotnym, mylą się i przynoszą ze sobą protokół z montażu wodomierza. To nie jest to samo!
- Jeśli nie ma zamontowanego wodomierza (tę informację uzyskasz od sprzedającego):
Montaż wodomierza następuje po podpisaniu umowy z Wodociągiem Mareckim w ciągu pięciu dni roboczych po podpisaniu umowy. W tym celu skontaktują się z Tobą technicy. Montaż wodomierza głównego jest BEZPŁATNY.
- Jeśli niestety zdarzyło się tak, że Twój bliski zmarł, a Ty przejmujesz po nim nieruchomość - by dopełnić formalności w naszym biurze zabierz ze sobą akt zgonu i tytuł prawny do mieszkania/domu.
- Jeśli Twoi bliscy zdecydowali się przekazać Ci nieruchomość (np.. darowizna), formalnie najpierw muszą wypowiedzieć nam umowę/y: na dostarczanie wody i/lub na odbiór ścieków. Dopiero po tym fakcie możemy zawrzeć z Tobą nową umowę.
Jeśli masz ze sobą niezbędne dokumenty, w naszym biurze wypełnimy umowę/y na dostarczanie wody i/lub na odbiór ścieków. Tak jak wcześniej napisaliśmy – cała operacja zajmie około kwadransa.
Gdyby mieli Państwo dodatkowe pytania, prosimy o kontakt e-mailowy (biuro@wodociagmarecki.pl) lub telefoniczny (22 771 46 93, 22 781 35 32 – proszę wybrać najpierw opcję „biuro obsługi klienta”, a następnie „kancelaria”). Nasze Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku: od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00 – 16.00, w piątek od 8.00 do 15.00. Zapraszamy!